Pari viikkoa ja rapiat olis jäljellä. Katsoin tänään nimilistaa valmiiksi, nyt on kaksi tusinaa suosikkia listattu että sitten tarttis enää niille kantajat. Joku sieltä on tulossa, siitä ei ole epäilystäkään... kattoo vaiks ite.

 

Noin sentteinä mitattuna vyötäröä on nyt 62 senttiä että tasaiseen tahtiin tulee lisää. Ylhäältä katsottuna tuo on toki levinnyt jonkun verran, mutta toi sivuprofiili on vielä selvempi. Voi mun sporttikoiraparkaani!

Madot on häädetty ja Telkkä itse on kovin rouviintuneessa mielialassa. Se ei lähde edes Vespan haasteisiin mukaan, sanoo vaan että mä olen siunatussa tilassa nyt enkä rupee sun kaa ollenkaan. Kai se vielä joskus pääsee takaisin baanalle... Lohduttauduin kattelemalla meidän nollaa viime vuoden SM-kisojen finaaliradalta, taidettiin tulla sen radan tuloksissa kympin kärkeen. Sijoitushan meillä oli 19 kun saatiin kielto perusradalta. Tuolta löytyy, kun valkkaa valikosta maksit ja sitten numeron 8 Telkka. Mä siis tuijotin Telkkaa aikani kuluksi, kaikkeen sitä rupeaa. Toivottavasti kohta on parempaa katseltavaa!

Baby elephant

Some two weeks to go, and today I made a list of possible names. I've decided the theme ages ago and most of the names were ready, but just in case we get a bigger litter, I've now selected two dozen names for the pups. Now all that's missing is the pups... But judging by the look of things, mainly Telkkä, they are well on their way. Her waistline is now at 62 cm and expanding. My poor agility girl!

She's been dewormed and she no longer plays with Vespa, just looks at her with considerable distaste as if to say, I'm a lady here, I don't stoop to playing with kids :-P I consoled myself by watching our run from last year's Finnish Championship trial, where we placed 19th in total results. This run was clean and I think that we placed in the top ten. I never saw the results for this course, just the total results. I was very proud of our run, seeing that it was a clean run in the FC final round. It's nice to know we can both perform even under pressure ;-) Select Maxi from the first drop-down menu and Telkka from the second, and you can see for yourself. I'm still waiting for something else to watch, but it won't be long now.